Tina


Tina
piórko, kolorowe tusze - karton beżowy formatu A4

Mój codzienny towarzysz spacerów :]

Poniżej przedstawiam ciekawą modlitwę, którą znalazła Włoszka Margherita C. Culin w papierach swego zmarłego teścia.

Modlitwa psa

Panie wszystkich stworzeń,
spraw, by człowiek, mój pan,
był wierny wobec swych bliźnich,
jak ja jestem wierny jemu.

Daj, by on był przywiązany
do swej rodziny i przyjaciół,
jak ja jestem przywiązany do niego.
Spraw też, by on strzegł dóbr,
które mu powierzyłeś,
tak jak ja ich strzegę.

Daj mu, Panie, uśmiech spontaniczny,
jak ja radośnie wywijam ogonem,
i by chętnie okazywał wdzięczność,
jak ja chętnie liżę mu ręce.
Uczyń go cierpliwym na równi ze mną,
który bez użalania oczekuję na jego powrót.

Uczyń mężnym i gotowym do poświęceń,
jak ja gotów jestem poświęcić mu wszystko,
wszelkie wygody, a nawet życie.
Zachowaj mu młodość serca
i moje pogodne, wesołe usposobienie.

Panie wszystkich stworzeń,
spraw, by on był naprawdę człowiekiem,
jak ja jestem prawdziwym psem.
(ks. S. Klimaszewski MIC, Arka Noego, czyli człowiek i zwierzęta)

Komentarze